Galeria Foto Apasa aici pentru inregistrare

Register Members List Search Today's Posts Mark Forums Read

Home · Search · Register

Home » Expo » Peisaj « Previous image · Slide Show · Next image »

VARFUL CU DOR

Photo Details

Senior member
users gallery
Cel putin asa imi amintesc ca se chema, fiindca nu am mai fost pe acolo de, cred, mai mult de 20 de ani! Din pacate am fost total surprins de ce am gasit la fata locului. Daca pe vremuri am ajuns cu propriile picioare pana acolo, ei... de data asta sa-i dam cezarului ce este al cezarului: am luat telecabina. Ma pregateam ca ajunsi la 2000 m. sa imbucam ceva si sa colindam imprejurimile, dar stupoare: cabana Varful cu Dor, sau Cuibul Dorului, nu-mi amintesc, nu mai exista. Nu a mai ramas acolo decat un fel de bar, daca-i pot spune asa, o dugheana de 3/4 m. unde puteai sa iei doar o sticla de apa. Am postat ce se vede in acel loc. Nu am mai pus si alte poze ca sa nu patesc ca Daniel, sa mi le stearga Photobucket-ul. Am coborat la 1400, am urcat la 1500. Nici acolo nu se mai poate sta fiindca proprietarul si-a inchis taraba. Din toata treaba asta am fost, totusi, multumit, deoarece am colindat imprejurimile, urcand si coborand fara sa simt oboseala. Pot doar sa spun ca adaptarea la 2000 a fost putin incomoda, venind de la 38 de grade la 14 grade cat era acolo.
M-am folosit de batranul Nikon.
· Date: 3, July, 2017 · Views: 2273 ·
Additional Info
Keywords: VARFUL CU DOR
Print View

Author
Thread   Post A Reply
Dumitru Drinovan
3, July, 2017
Click here to see this users profile Click here to Send this user a Private Message Find more posts by this user Visit this user's gallery
Frate Rudi. eu n-am fost niciodata la Varful Cu Dor. Imi amintesc ca prin ceata ca era in cantec pe timpuri cu locatia asta si a ramas in punct placut in mintea mea. Ce vad in poza e o statie de telecabina ceea ce e meritoriu si poate asa o sa ajung si eu pe acolo vreodata. Se intampla multe lucruri stranii si nu se stie cu ce repercusiuni. Din pacate nu cred ca exista solutie imediata. In fapt, puterea sta in localnici daca n-o fi vreun politician corrupt care le sta in cale dar localnicii at putea sa adune si resurse umane si financiare si sa faca ceva valabil acolo din care sa aiba de beneficiat toti inclusive tzara prin taxele care sa le scoata. Dar etica si morala sunt ca si inxistente in multe esaloane locale ca sa poto sa crezi ca se pot lega usor lucrurile.
Cred insa in continuare ca numai in puterea oamenilor de acolo sta rezolvarea.
Cat priveste fotografia, ne arata f bine ce potential extraordinar are locul.
4, July, 2017
Click here to see this users profile Click here to Send this user a Private Message Visit rudi's homepage! Find more posts by this user Visit this user's gallery
Ce mai este acum pe acolo: o statie de Salvamont, statia telecabinei, statia telegondolei si semnele turistice spre Piatra Arsa, Babele, Omul etc. Se pare ca se mai construieste un traseu al telegondolei in directia opusa cotei 1400, dar ca un loc unde se despart atatea trasee turistice ar fi normal sa existe si un loc de popas.
decebal
4, July, 2017
Foarte frumoase culori si bine balansate. Excelente detaliile.

Se zice ca anumite forme (cu care se aseamana si varfurile si crestele muntilor) concentreaza si emana anumite energii si ca de aceea obosim mai greu pe munte... Dar cred ca si aerul curat si nepoluat are un cuvant de spus...
4, July, 2017
Nu stiu cum o fi cu energiile Decebal, stiam ca ele s-ar concentra in zona Babele, dar aerul da, aerul sunt sigur ca a fost de vina.
Poate am sa pun doua, trei poze pe forum. Ma mai gandesc.
decebal
4, July, 2017
Cu ani in urma, am citit o carte ("Energia undelor de forma" parca) ce spunea ca anumite forme genereaza (sau colecteaza si concentreaza) anumite energiii subtile. Crestele si varfurile (mai mult sau mai putin piramidale) ale muntilor ar emite astfel de energii; in afara de Sffinx si Babe, se zice ca varful Omu, din Bucegi (unde converg trei creste) ar fi un puternic centru energetic. Peruanul Daniel Ruzo sustinea ca megalitii din Bucegi n-ar fi creati de natura si ca energiile de-aici i-au determinat pe cine-stie-ce stramosi stravechi sa le creeze. Hmmm... om afla noi, odata si-odata, cat adevar e-n ipotezele-astea!...
Cu sau fara energii subtile, o plimbare pe munte e binevenita oricand.
4, July, 2017
In ce priveste perimetrul de la Babe-Sfinx am inteles ca vin multi straini in una din lunile toamnei, nu retin in ce perioada, pentru a asista la o descatusare de energii benefice, deci locul este cunoscut. Ba, mai mult, am citit ca s-a descoperit un tunel cu nenumarate galerii ce ar strabate subterana acestui perimetru. Citesc multe in fiecare zi, primesc nenumarate mail-uri de la fosti colegi, plus ca urmare acestora mai sap si eu, dar tocmai pentru ca sunt asa de multe se intampla ca mai uit din ele. Plimbarea, insa, mi-a oferit satisfactia ca nu sunt rablagit de tot, cu tot umbletul timp de ore in sir, urcand si coborand, nu am fost obosit de loc.
dannyb
5, July, 2017
faina priveliste,, iarna ai sansa sa vezi marea de nori de acolo, eu am urcat pe sosea pana la Piatra Arsa, sunt faine privelistile pe Platou...
6, July, 2017
Am fost si noi tentati sa mergem la Piatra Arsa, dar ne-am gandit ca s-ar putea sa nu fie locuri pentru ramanere peste noapte, iar ca sa ne intoarcem pierdeam telecabina. Intr-adevar, ai ce vedea peste tot; nu am mai pus si alte poze sa nu patesc ca si tine.

Powered by: PhotoPost PHP vB3 Enhanced
Copyright 2006 All Enthusiast, Inc.

All times are GMT +2. The time now is 17:25.

Powered by vBulletin® Version 3.7.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.