Galeria Foto Apasa aici pentru inregistrare  

Go Back   Galeria Foto > Discutii de tot felul
Register Members List Search Today's Posts Mark Forums Read

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 16-08-2008, 15:16
Geamba's Avatar
Geamba Geamba is offline
Junior member

Caut Studio

- Buna ziua! Ma numesc Andrei Geambasu, sunt un fotograf amator, ma ocup de fotografie de 2 ani si jumatate, la inceput de drum, dar foarte hotarat, in sensul ca-mi vad foarte bine tinta, stiu ce vreau! Caut sa ma initiez si sa sa ma stabilesc in domeniul fotografiei. Vreau sa ma ocup pe viitor de aceasta, ca mai mult decat un hobby, fara sa ajung sa nu am dupa ce bea apa,asa cum mi se tot spune. Cu alte cuvinte, vreau sa fac cariera din fotografie, si am nevoie de ajutor, de practica, "munca in teren ", ca sa capat experienta, si sa strang banii necesari sustinerii unor cursuri.
- Sunt ambitios si de aceea toti cei care au de gand sa-mi zica " nu copile... ( cine stie ce )... " nu au decat sa zica, nu garantez ca ii si ascult, fara a fi rau intentionat, atat timp cat altii reusesc, o sa ma zbat si eu sa fac la fel.
- Ideea nu se pune, daca ce vreau eu sa fac, se merita sau nu, ideea este daca cineva poate sa ma ajute, sa-mi cultiv ambitia si dorinta de a face mai mult decat sa ridic din umeri.

Multumesc anticipat, Andrei.

Old 17-08-2008, 11:43
jordache.l's Avatar
jordache.l jordache.l is offline
Senior member

sfatul meu;cauta-te" in ce domeniu ai "ochi" (portret;nature ..etc) apoi invata sa fotografiezi; fa diferenta intre poza si fotografie (termen valabil in lb romana).pana la studio mai ai..si cand ajungi acolo...muulti bani..si din pacate pt "romanian style" toti vor sa lucreze/castige singuri..lucurrile s-au cam schimbat..doar in echipa se pot face lucruri solide , de calitate..asa ca wake-up..si ia-o cu pasi mici. succes!
Old 18-08-2008, 18:53
Geamba's Avatar
Geamba Geamba is offline
Junior member