Galeria Foto  

View Full Version : am nevoie de ajutor

andrei_ioachim
20-06-2007, 22:49
am observat ca majoritatea magazinelor foto din romania care se ocupa cu aducerea de obiective din afara pretind niste preturi deplasate,uneori duble fata de pretul real al obiectivelor (de exemplu un canon ef 28-105 f/3.5-4.5 II usm poate fi gasit si la aproximativ1080 ron sau 432 usd la rata actuala de schimb,dar nu cred ca sunt singurul care si-a dat seama de aceste lucruri)
as dori sa cumpar unul din urmatoarele obiective canonla sfarsitul verii (sunt elev,am terminat clasa a 11-a si am un summer job...) :
- ef 28-135 f/3,5-5,6 IS USM
- ef 50 f/1.4 USM
daca cineva se ocupa se ocupa cu aducerea de obiective canon in tara la preturi mai apropiate de cele reale si ma poate ajuta,as fi recunoscator.
va multumesc,
serban
ps. as fi interesat si de aceste obiective la mana a doua in stare buna[sa nu aibe lentilele zgarieturi sau praf inauntru,ca in rest o zgarietura pe ringul de focus sau pe corpul obiectiului nu sunt atat de grave... :) ]

sarpe_rom
20-06-2007, 23:16
Pot sa iti dau un exemplu de pe alt forum:

Tocmai am primit, ieri, comanda de la b&h. Taxe vamale: aparat digital = 0; obiective = 6,5%; Pret total = (pret marfa+pret transport+taxe vamale) x 1,19 (adica 19% tva).
De exemplu (si pentru ca cineva, aici, intreba cu insistenta!) pentru un Canon 400D kit (cu 18-55):
Pret B&H = 729,95$; pret transport prin UPS (recomand) = 114,40$ (exista si optiunea International Express Mail = 74$, dar nu stiu daca functioneaza in Romania) => total 1 = 844,35$
Pentru ca obiectivul e de kit, nu platesti vama, deci Total final = 844 x 1,19 = 1005$.
Unii spun ca s-ar putea "rezolva" si fara tva dar, sincer, pe mine nu m-a interesat (pentru ca mi-am facut cumparaturile pe firma).

Fa singur socotelile. Intri la B&H pe pagina, iti alegi ce vrei, dai comanda si gata ;)
Spor la cumparaturi!

sarpe_rom
20-06-2007, 23:19